FREDAG - 28 MARS

Publicerad 2014-03-31 18:43:18 i Allmänt,

Dagen var som vanligt, skola och massa sånt. Vi hade Idrott sista lektionen på stranden, där ifrån gick jag direkt hem för att duscha av mig all sand. Låg sedan och chillade innan jag började göra mig iordning. Mötte då upp Några tjejor på hotell Pyr där Ellens kompisar från Sverige bodde över helgen. Där satt vi och väntade ut tiden medans vi pratade och hade det trevligt tills salsa gänget var tvugna att gå och möta upp resten. Såklart, som alltid, var spanjorerna sena så vi fick stå i en kvart och vänta. Men efter det begav vi oss till ett nytt Salsa ställe som låg ganska så långt bort, men det var jätte bra. Inte mycket folk dock men vi var rätt många som vi fyllde upp placet ganska bra, haha! Och det var kul att ha en salsa utgång igen efter ett ganska så bra tag. 
 
När vi kände oss färdiga med salsan begav vi oss sedan mot centrum igen där vi mötte upp resten och hade en jätte rolig kväll ute, med mycket dans, prat och roligheter, haha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela