FREDAG - 7 MARS

Publicerad 2014-03-10 17:23:13 i Allmänt,

Denna dag innehöll faktiskt ganska mycket. Det var varmt, vi satt ute på lunchen och solade och hade det allämnt bra. Jag fick ganska mycket gjort på lektionerna och jag kände på mig redan från början av dagen att det skulle bli en bra dag! Och det blev det verkligen också! 
 
Efter skolan gick jag, Madde och Sofia hem till oss, efter att ha köpt choklad förstås, och myste och pluggade. Och efter lite panik attacker över vad vi alla skulle ha på oss så bakade vi scones och satt och pratade länge och väl. Sen började vi göra oss iordning för a night out!
 
Sedan var det dags att möta upp de andra och njuta av en sjukt rolig kväll! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela