LÖRDAG - 15 MARS

Publicerad 2014-03-21 09:25:49 i Allmänt,

En heldags utflykt kan man verkligen säga om den här dagen! Dagen började med att jag vaknade klockan 9 och kände mig helt utvilad. Så skönt! Gick dock inte upp förens klockan 10 tror jag, då åt jag och Sofia lite frukost innan hon var tvungen att springa iväg till körskolan klockan 11 för att möta upp Lisa. 
 
Klockan 11.30 började också bege mig till körskolan men pågrund av en annan anledning. Skulle nämligen möta upp 7 taggade cykeltjejer. Haha! Vi skulle nämligen tillbringa dagen med att cykla åt Marbella hållet för att hitta en strand som vi kunde sola och mysa på. Anyway.. Stog där klockan 11.30 och en efter en började alla droppa in. 
 
När vi alla var samlade gick vi och hyrde cyklar och började cykla. Efter en timmes cyklande hittade vi en strand som vi tillbringade dagen på. Det var inte så jätte varmt, men vi hade trevligt ändå. Vid 17 tiden började vi återvända hem och när alla satte sig på cyklarna så gjorde det så himla ont i rumpan, haha! Men vi kom iallafall hem, och jag och Sofia åkte hem för att duscha och göra oss iordning för att sen lämna cyklarna och möta alla vid Ellen och Lisa. 
 
När vi alla återigen var samlade gick vi till en resturang som heter Wok där vi tillbringade kvällen. Och när vi sedan gick därifån var vi alla så extemt mätta.. Det var nämligen buffé, och vid två "stationer" så kunde man plocka roa varor för att de sedan skulle antingen woka eller steka det. Det var så himla gott! Efter den kvällen rullade vi hem kan man säga, haha! Det var dock skönt med ca 1 timmes promenad hem sen eftersom resturangen låg vid Miramar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela