LÖRDAG - 22 MARS

Publicerad 2014-03-27 15:36:01 i Allmänt,

Sevilla. Ännu en lördag som gick åt till HumHum lektionen. Vi vaknade på morgonen, gick till ferian, tog bussen till Sevilla, klev av bussen, för att sedan gå i en Katedral som var identisk med den som vi såg i Cordoba (har man sett en katedral, känns det som man har sett alla..!) Men sen så var det lunch dags och vi fick lite fritid. (Tog det tråkiga lite sammanfattat, just so u know haha!). Iallafall.. så satte vi oss på en bänk längst spårvagns gatan och åt våra matsäckar. Mysigt var det! Efter lunchen var vi dock fortfarande sugna på något gott, så några gick och köpte glass och några gick och köpte naturgodis/ godis, och några både och haha! Sen var det dock samling igen då vi fick en guidad tur runt i Sevilla, och jag måste faktiskt erkänna att det var jätte intressant. Inte för att jag lyssnade, men man blev verkligen intresserad pågrund av att Sevilla var så himla fint. Av alla de ställena vi har besökt tycker jag faktiskt Sevilla har varit den bästa. Sevilla var faktiskt bättre än Madrid tycker jag! Man njöt liksom när man var där. 
 
Lite senare på eftermiddagen var det ju då dags att åka hem igen och då var man såklart helt slut. Somnade dock inte på bussen, men fick en sovande Madde på axeln, haha mysigt! När vi väl var hemma efter 3h traskade vi hem. Sofia hade då bestämt sig för att gå ut, så jag tillbringade kvällen själv med att kolla på One Tree Hill och äta upp det sista av mitt naturgodis - värt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela