LÖRDAG - 8 MARS

Publicerad 2014-03-10 17:34:33 i Allmänt,

Dagen började egentligen ganska tidigt. Både Sofia och jag kände att vi ville ta vara på dagen.. och med det menas med att vi ville bli så bruna som möjligt! haha! Vi lade oss iallafall uppe på takterassen och solade tills vi blev jätte hungriga. Familjen var inte hemma så vi gjorde en dunder frukost, eller som jag skrev på instagram: "Mastor desayuno deluxe". Så gott! 
 
Efter att ha solat hela dagen (typ till 14) och även njutit av denna frukost så började vi göra oss iordning. Duschade osv för att sedan gå till skolan. Det skulle nämligen vara mellomys på skolan och man kunde även gå till skolan tidigare (vid 16) för att plugga och hjälpa till med tacoson som serverades innan mello. Mer och mer folk började droppa in och pluggandet blev väl inte sådär jätte effektivt men fick lite gjort. Sen blev det standard besöket på Eroski för att köpa massa gott till mellomyset. 
 
Klockan 20.00 satt alla redo framför storbildsskärmen i aulan. Kvällen utvecklades i mycket musik och även dans för några styckens del och hel del besvikelse över vinnar låten, men jag tror det kanske fanns några som tyckte det var en värdig vinnare trots allt. Jag tyckte iallafall att Alzacar skulle vinna.. och det är jag stolt över!! Haha! Men kvällen och dagen var iallafall hur bra som helst! 
 
Jag ska även tillägna ett Grattis till min pappa som fyllde jämnt i Lördags! Grattis Pappa! Hoppas det blev som du hade önskat och att din födelsedag blev som du ville! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela