MI HERMANA

Publicerad 2014-03-27 16:15:36 i Allmänt,

Te echo de menos Hermana! 
 
Ligger just nu på mitt rum och lyckades sluta två lektioner tidigare - score! Gör egentligen inte så mycket.. Planen var att jag skulle åka till Plaza Mayor med några tjejor men räknade dock ut att jag isåfall inte skulle hinna till tennisen som börjar klockan 19. Men får hoppas att det blir någon annan gång! Tänkte skriva klart min engelska när jag ändå har tiden och även kanske checka av något One Tree Hill avsnitt. Kan ju ta en PW men känner att jag är för lat för det. Dessutom när man väl har börjat kolla på en serie så kan man inte sluta.. Ååh hatar mig själv och min lata sida.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela