ONSDAG - 5 MARS

Publicerad 2014-03-10 17:13:33 i Allmänt,

Onsdag alltså.. Det betydde första dagen med barbent sen i November!!1 Så varmt är det här!! Satt hela lunchrasten och håltimmen och solade, så extremt skönt väder. Men efter mina två ynka lektioner gick jag med Ellen och Sofia till Svenska Frisören där Ellen skulle färga håret. Vi satt där en stund innan jag och Sofia blev sjukt sugna på glass. jag köpte den spanska verisionen av Daim och Sofia köpte Magnum White. 
 
Vi gick sedan tillbaka till frisören för att hålla Ellen lite sällskap, men det slutade med att frisören (som då inte hade någon kund, han var även spanjor men kunde svenska. Kunde vara värt att nämna) hjälpte mig med min spanska redovisning. Haha, det var så kul och såklart till vädligt stor hjälp! När Ellen sedan var klar vandrade vi hemmåt igen. 
Före: 
 
Efter: 
Cutiepie! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela