SÖNDAG - 16 MARS

Publicerad 2014-03-21 09:36:30 i Allmänt,

Denna dag var det inte lika mycket variation som den tidigare dagen. Eftersom det var hur fint väder som helst gick vi till stranden där vi mötte upp lite folk. Under dagen droppade det också in fler och fler människor och tillslut blev vi ett ganska stort gäng som låg och lyssna på musik, pratade, solade, kollade tidningar, spelade strandtennis och mycket mer. Mysigt värre! 
 
Senare under dagen var jag tyvärr tvungen att gå för att jag skulle ha salsa på eftermiddagen, men när jag kom hem så fick jag reda på att det inte skulle vara någon salsa, så då hade jag helt enkelt gått hem i onödan. Men jag kollade lite på serier, pratade med mamma osv, så eftermiddagen blev inte helt waistad trots allt. Men hela dagen var jätte mysig och det var skönt att ta en vilodag, efter Sierra Nevada och vår cykelutflykt, innan veckan började igen. 
Juste! Jag fick även glass med jordgubbar när jag kom hem av vår snälla värdmamma. Passande eftersom jag redan hade köpt en glass tidigare på dagen, haha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela