SÖNDAG - 23 MARS

Publicerad 2014-03-27 15:48:08 i Allmänt,

Söndagen tillbringades med pluggböckerna och med dessa två bönerna! 
Dock en gammal bild på en Fredags kväll och inte en Söndags dag, haha! 
 

MÅNDAG - 24 MARS 
Tillbringades också med dessa puddingar. Först var vi ju såklart i skolan, men på eftermiddagen/ kvällen skulle Madde och Sofia gå till kulturhuset här i funkan för att se om de skulle börja i en spansk kör. Sofia ville då att jag skulle följa med eftersom hon inte ville gå hem själv, och eftersom jag inte hade tänkt gå på tennisen pågrund av att jag hade halsont så följde jag med. Det var faktiskt jätte roligt! Vi fick se massa folk i duetter sjunga solonummer och även när de sjöng i kör. Jätte härlig känsla och upplevelse! Glad över att jag följde med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela