TORSDAG - 6 MARS

Publicerad 2014-03-10 17:19:16 i Allmänt,

Denna dag innehöll egentligen inte så mycket annorlunda i skolan förutom när jag kom hem. Så HADE JAG FÅTT POST AV BÄSTA MAMMA! Det var helt oväntad och hade ingen aning om att hon hade skickat post, så blev ju så glad när jag såg det stora paketet vänta på mig i trappan. Öppnade det sedan (efter att jag hade tagit kort på det, haha) och det innehöll min sport-bh som jag hade glömt i Sverige och massa naturgodis. Så gott!! Tyävrr var mammas syfte med naturgodiset att jag skulle ha det påväg till Sierra Nevada på bussen, men hon hade missförstått dagarna och trodde att jag skulle åka dagen efter. Men det är denna Fredag vi ska åka.. därflr tog godiset slut ganska snabbt! Haha! Men tack bästa mamma! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela