FREDAG - 9 MAJ

Publicerad 2014-05-11 23:52:40 i Allmänt,

Elin födelsedag!!! Behöver jag egentligen säga mer om dagen förutom ordet kaoz? För det sammanfattar dagen ganska bra kan man säga, haha! Men för er som bor i Sverige och kanske inte förstår så får jag väl ta och berätta om dagen. 

Skolan var som vanligt som den är alla dagar i veckan. Inget speciellt hände, hade ovanligt få lektioner, det var väl det enda ovanliga. Efter skolan gick jag, Elvis, Sara och Sofia till shoppingatan för att försöka hitta något. Olyckligtvis hittade vi inget speciellt förutom lite smink grejer. Lite senare, när vi kände oss klara, begav vi oss till ferian för att möta upp Lisa och Madde som skulle göra iordning sig hemma hos oss. Mysigt värre kan jag ju säga, så mycket roligare att göra iordning sig med kompisar än själv. Därför har jag tur att jag bor med en så underbar människa som Sofia som det alltid är kul att göra sig iordning med och nu var det dessutom två stycken till helt underbara människor, toppen! Anyway.. vi åkte sedan taxi (tidoptimisterna som vi är) till Tres Amigos där vi skulle överraska födelsedagsbarnet vid namn Elin. Dock blev hon väl inte så jätte överraskad men glad hoppas jag att hon blev. Vi avnjöt sedan en jätte god middag (jag tog plankstek med kyckling - så gott!). Efter middagen splittrades vi för en liten stund innan vi möttes upp alla på tåget mot Malaga, där en jätte rolig kväll/natt/morgon spenderades. Klockan 6 låg vi återigen i våra sängar redo för att spendera några timmar i sängen innan vi var tvugna att gå upp. 

Dagen/ natten var extremt rolig och jag hoppas du, Elin, hade en jätte bra 18-årsdag! Grattis igen!!! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela