HELGEN 17-18 MAJ

Publicerad 2014-05-27 20:36:44 i Allmänt,


Lördagen och Söndagen rullade på som vanligt, försök till plugg några gånger och även försök till sol tror jag också. Vi lyckades väl komma ut någon gång och få lite friskt luft. Tror även det kanske blev en utgång på Lördag kvällen men kommer verkligen inte ihåg. Men eftersom jag inte ens kommer ihåg vad vi gjorde så tror jag inte det var så värt att skriva om. Dock vad jag kommer ihåg var att jag och Sofia blev ganska så sura på vpr lillebror Lukas. Ett tag tog vi faktiskt i med hårdhandskarna och sa till honom att han var tvungen att gå ut ur mitt rum. Såklart så lyssnade han inte, han är ju trots att spanjor vilka är väldigt envisa, så det blev några gånger vi fick säga till honom. Tillslut när vi låste om oss kom han ut på altanen och gjorde detta som ni ser på bilden ovan. Säger bara tur att vi hade galler, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela