LÖRDAG - 19 APRIL

Publicerad 2014-05-01 18:39:58 i Allmänt,

Lördagen spenderades hemma hos los abuelos. Anledningen till varför det var så var pågrund av att Li som bodde hos vår värdfamilj förra året, var här för att hälsa på. Hon berättade lite om vad som hände förra året och lite sånt. Lite svårt att jämföra år kanske men hon verkade också ha haft super kul under sitt år, dock var nog deras år lite mer spårat. Vi satt och pratade iallafall alla en stund innan hon och hennes mamma var tvugna att gå. Vi åt då en typisk spansk påskmiddag med massa gott. Lite senare gick jag och Sofia hem i regn tyvärr och sen spenderade jag kvällen själv medans Sofia var ute med de andra och härjade på stan (haha). Mådde nämligen inte så bra, så det blev OTH tittande för min del hela kvällen. Men det var mysigt det också! 
Haha den enda bilden jag hade från dagen. Det var när Sofia hade slagit i tån och var tvungen att ställa sig rak lång, då huvudet stack ut genom dörren, haha! Jag lovar att ni inte fattade någonting av det där, men det var iallafall väldigt kul i stunden! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela