LOS DIAS PASADOS

Publicerad 2014-05-07 21:40:49 i Allmänt,





Dagarna som gått på den här veckan har väl egentligen inte varit så jätte speciella. I Måndags var jag hemma för att plugga hela dagen, hade ändå bara två lektioner och hade mycket att ta igen efter att jag hade varit sjuk och vi hade ändå inga viktiga lektioner så var hemma och tog igen. 

På Tisdagen var det Engelska nationella skriftliga som gällde, lite små paniker under provet dock pågrund av olika anledningar men tillslut hoppas jag att allting löste sig. Hade även ett till prov, men utöver det var dagen ganska chill. Hade såklart salsa efter skolan som är lika roligt som vanligt och blev öven bjuden/ betalad tillbaka en Napolitana efter salsan av Juankan. Senare på kvällen blev det Dear John tittande och godis ätande. 

Idag har dagen inte heller varit så speciell egentligen. Hade somsagt bara två lektioner. Efter skolan pratade jag en stund med Liza och sen lyckades jag övertala Lukas att följa med mig till dator affären (eftersom min dator har kraschat och förmodligen så har alllting försvunnit, Apple Mac datorer in my <3... not!). Iallafall, han skulle möta sin familj och sin moster och hennes man (vår kock på skolan) där för lite födelsedagsmat, eftersom mostern fyllde år. De var snälla och erbjöd mig att äta med dem och fixa min dator och allt, hur snälla som helst, men eftersom jag skulle ha plugg dejt med las chicas så kunde jag inte. Vi möttes på Baskin och pluggade och drack smoothies i en timme eller två innan det var dags att gå hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela