ONSDAG - 21 MAJ

Publicerad 2014-05-27 21:18:37 i Allmänt,

Måndagen och Tisdagen rullade på som vanligt med alla lektioner inklusive salsan på Tisdag eftermiddagen. Dock under dessa dagar var det mycket matte plugg eftersom på Onsdagen var det nämligen dags för Nationellt prov i matte. Taggad inför det så vaknade jag två timmar innan jag brukar och sen gick upp och hade matte i två timmar i form av prov. Sedan var det lunch och sen två timmar matte igen. Första delen gick bra tyckte jag men den delen efter lunch gick inte så bra som jag hade hoppats på. Men nu i efterhand när jag fick reda på mitt betyg och det var det mitt mål var så jag är verkligen jätte nöjd. 

Efter skolan "firade" jag med en kaffe med Lukas. Vi pratade i kanske en-två timmar innan det var dags för mig att gå tillbaka till Sofia som hade matteplugg med Aspelin och Elin. Eftersom Elin och Sofia skulle ha sitt matte NP dagen efter. Inget mer plugg blev det iallafall för mig den dagen, förutom lite försök till att hjälpa Sofia med sitt plugg. Lite senare på kvällen kände jag dock att jag hade ätit tillräckligt med onyttigt så det blev en promenad på en timme för mig uppe i Torreblanca.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela