TIDEN SOM GÅTT

Publicerad 2014-05-06 23:17:03 i Allmänt,

Hej! Jag vet att det återigen har gått ganska lång tid sen jag bloggade senast och jag ligger alltid typ en vecka efter, men både ikväll och imorgon ska jag försöka ta igen allt som jag har missat. 

Egentligen så har det hänt allt och ingenting. Efter påsklovet insjuknade jag i feber och någon jätte konstig förkylning. Vilket resulterade till att jag fick stanna hemma en hel vecka. Så på ett vis kan man säga att jag fick två veckors påsklov. Dock var det inte lika kul när man var tvungen att åka till sjukhuset för att få medicin för att äntligen bli frisk och sen när veckan hade gått och det var back to reality så hade man en 100 meters hög med läxor och prov som man var tvungen att göras. Dock tror jag att nu har jag kommit ikapp med det mesta, dock är samhällen ett stort problem för att jag missade ganska mycket just i det ämnet och vi har prov på Tisdag, vilket jag inte är så jätte taggad inför. Men men.. När det gäller skolan så har allt flytit på som vanligt. När det gället livet utanför skolan så har det varit det bästa på länge. Men mer om det i nästa inlägg! 




Här är några back to reality bilder när jag äntligen hade kommit tillbaka till skolan igen! Måste även säga att jag har de bästa vännerna och de märktes verkligen under tiden jag var sjuk. Tack för alla luftpeppkramar, pepptalks och mycket mer, love you guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela