TORSDAG - 8 MAJ

Publicerad 2014-05-09 00:00:16 i Allmänt,







Dagen har varit mycket bra i sin ära. Dagen började med vanliga lektioner och avslutades med NP muntligt i matte, som gick faktiskt hyfsatt bra. Jag och några till började sedan gå mot Miramar pågrund av att vi skulle (Ekonomi klassen) skulle möta upp dom på stranden för grillning och volleyboll spelande. Vilket var hur mysigt som helst! Dock var vi lite tidiga så vi stannade i Miramar en stund för att äta (haha, innan grillning i know!). Jag påbörjade sedan den långa vandringen hem från castillot till Madde där Sofia befann sig för en liten pluggdejt. Hade dock sällskap hela vägen, så det var inte så tråkigt att gå i hela 1 timme och 20 min hem till Pacos. När vi kom hem visade Mammen oss den nya obyggnaden som verkligen har tagit fart nu och varje dag som går så blir det en större och större förändring. Mammen nämnde sen att jag hade fått ett paket från mamma, så då sprang jag upp i mitt rum för att kolla vad det var. Då var det Naturgodis!!! Så gott!! Världens bästa mamma! 

Nu sitter jag och Sofia iallafall och flätar varandras år i hopp om att det kanske kan bli lite lockigt tills imorgon när vi ska ut i Malaga och världens bästa Elin fyller år!!! Aja. nu ska jag iallafall gå och sova. Lovade precis min kära hermana att jag ska gå upp 1 & 1/2 timme tidigare för att äta frukost med henne! Så Buenas Noches Todos 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Bor på Costa Del Sol - Solkusten i Fuengirola, Spanien som gäststudent i ett år. Skriver här för att ni där hemma ska få se vad jag gör här nere. Mest bara på kul!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela